جاذبه های گردشگری

جزایر قناری: داغترین مقصد ماه عسل سال 2020!

اگر مراسم عروسی شمادر سال 2020 برگزار می شود و به دنبال محلی عاشقانه و رمانتیک هستید, جزایر قناری بهترین انتخاب برای شماست. جزایر هفت گانه تابستانی در سواحل آفریقای غربی ، یعنی قناری! جزایر قَناری مجمع‌الجزایری است مرکب از هفت جزیره در اقیانوس اطلس، نزدیک به ساحل مراکش و یکی از ۱۷ منطقه خودمختار اسپانیا است. پایتخت آن لاس پالماس است. این جزایر هفت گانه عبارتند از : تنه ریف، گرن کاناریا، لانزاروته، لاپالما، لاگومرا، ال هیرو و فوئه رته ونتورا. نام پرنده ی قناری از نام این جزیره‌ها گرفته شده، چراکه این پرنده بومی این منطقه (و نیز منطقه مادیرا) است. شما هرگز نمی توانید در حالی که در قناری ها قدم می زنید از جزیره خسته شوید.

1 – جزیره تنه ریف – مناسب برای ماههای عسل

 

بزرگترین جزیره مجمع الجزایر قناری و همچنین مشهورترین جزیره در بین گردشگران به شمار می رود. زیبایی و تنوع تنریف چیزی بیش از حد معمول است. این جزیره سالانه بیش از 10 میلیون بازدید کننده را به خود جلب می کند. 

2 – جزیره لانزاروته – گوهر پنهان جزایر قناری

 

جزیره لانزاروته - گوهر پنهان جزایر قناری

 
جزیره آرام Lazarote با کشش های بی پایان سواحل بکر ، مخروط های آتشفشانی فوق العاده و گدازه های لوله ای شکل ، و قرارهای بی وقفه گشت و گذار ، پیاده روی  و دوچرخه سواری از بازدید کنندگان خود استقبال می کند. حتما از روستای عجیب و غریب ماهیگیری پورتو دل کارمن ، یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری لانزاروت دیدن کنید.
 
3 – جزیره Fuerteventura – بهشت ساحلی موج سواران

 

Fuerteventura که در فاصله کمتر از صد کیلومتری ساحل غربی آفریقا قرار دارد ، با منظره ای بی نظیر و بی نظیر کویری که دارای سواحل جذب شدنی برای هر گردشگری است و بازدید کنندگان را مسحور خود می کند. تورهای ساحلی ، گشت و گذارها و ماسه های بادی  Fuerteventura را برای هر کسی رویایی می کند. شهر دریایی کورالجو ، در نوک شمالی جزیره ، با تپه های ماسه ای جذاب ، مکان نهایی برای ماه عسل جزایر قناری است.

4 – جزیره گران کاناریا – مناظر زیبا و عاشقانه

 

گرن کاناریا به عنوان یک ذخیره جهانی توسط یونسکو مورد تقدیر قرار گرفته است ، تقریباً به خودی خود مانند یک قاره مینیاتوری است و تقریباً هر منظره ای را که می توانید به آن فکر کنید ، ارائه می دهد. جنگلهای سرسبز ، ساحلهای درخشان ماسه ای سفید ، قله ها و دره های خالی از سکنه ، مجموعه ای از استراحتگاه های درجه یک جهانی همه در گران کاناریا وجود دارد. این جزیره یک مکان تفریحی برای تعطیلات خانوادگی و فضای کافی برای فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری ، ورزش های آبی و پیاده روی فراهم می کند.

5 – لا پالما – جزیره ای مناسب برای زوج های ستاره دار

 

لا پالما - جزیره ای مناسب برای زوج های ستاره دار

یکی از پرمخاطب ترین جزایر قناری ها ، لا پالما جایی است که شما طبیعت را به بهترین وجه خود پیدا خواهید کرد. لا پالما صحنه هایی بسیار چشمگیر را ارائه می دهد – از جنگل های بارانی سرسبز گرفته تا تپه های مناظر بیابان. به هیچ وجه از این جزیره رویایی غافل نشوید. به تماشای نهنگ بروید ، از آرامش و سکون لذت ببرید ، به پیاده روی یکی از سواحل سیاه این جزیره بروید دست در دست معشوق خود!

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا