جاذبه های گردشگری

رنگارنگترین مکان های روی زمین که باید ببینید!

رنگ ها تأثیر مثبتی در شاد کردن روحیه انسان ها دارند و می توانند یک روز کسل کننده را به روزی شاد و لبخندی را به چهره غمگین بیاورند.  تعداد زیادی مکان در این کره خاکی وجود دارد که به طور طبیعی رنگارنگ هستند در حالی که بعضی از آنها ساخته دست بشر هستند. در اینجا لیستی از 10 مکان باورنکردنی رنگارنگ روی زمین آورده شده است که شما را مسحور خواهد کرد. با ما همراه باشید تا این مکانهای دیدنی و رنگارنگ را ببینیم.

1-سنت جان، کانادا

 

سنت جان، بزرگترین شهر این ایالت و نیز یکی از خوش رنگ ترین شهرهای جهان است. حتی اگر آب و هوا سرد و گرفته هم باشد، اما مردم محلی را از نقاشی ساختمان های خود در رنگ های زنده باز نمی دارد. فضای بکر سنت جان امکان انجام چندین فعالیت در فضای باز را برای مسافران فراهم می کند. Pippy Park ، یکی از بزرگترین پارک های شهری کانادا است که در آن مسیرهای پیاده روی شگفت انگیز ، فرصت اسکی ، و گیاهان و جانوران فراوانی را ارائه می دهد. در سفر به کانادا این شهر را از دست ندهید.

2. وروتسلاو، لهستان

 

وروتسلاو، شکوفه مقدس اروپا به لطف میدان با شکوه شهر قدیمی ، شگفتی های معماری خیره کننده و ساختمانهای عجیب و غریب و قدیمی یکی از متنوع ترین شهرهای معماری و فرهنگی در اروپای مرکزی است. در پشت میدان شهر، ساختمانهای رنگارنگی وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

3. جزیره بورانو، ایتالیا

 

 Burano جزیره ای زیبا در تالاب ونیز است. Burano مشهور به کارگاه های ساخت توری و خانه های ماهیگیران با رنگهای روشن است و یک مقصد سفر برای سفر و تفریح است. این خانه های رنگارنگ به خاطر تمایل ماهیگیران برای شناسایی خانه های شان در هنگام ماهیگیری است. کاوش در Burano فرصت های عکاسی بی شماری را در اختیار شما قرار می دهد. حیاط ها و میادین جذاب ، چندین مسیر کوچه و پس کوچه ، برج ناقوس برجسته و بسیاری دیگر وجود دارد یک مکان زیبا و جذاب برای گردشگران است.

4. پاتایا، تایلند

 

پاتایا، در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده است و طی سالهای گذشته شهرت زیادی پیدا کرده است. پاتایا که یک تفریحگاه ساحلی محبوب در تایلند است ، به دلیل داشتن زندگی شبانه پر جنب و جوش مشهور با دهکده ماهیگیری ساکت و آرام، استراحتگاه های سطح بالا، مراکز خرید، رستوران ها و باشگاه است. پس از بازدید از سواحل به سمت تپه بودا  یکی از بلندترین نقاط پاتایا بروید. مجسمه طلایی بودا با 18 متر ارتفاع ، چیزی است که حتما باید از آن دیدن کنید.

5. جزیره آمورگوس ، یونان

 

یکی از زیباترین جزایر یونان در دریای اژه، جزیره آمورگوس است که دارای برخی از سواحل مخفی و مناظر معتبر است. با قدم زدن در کوچه پس کوچه های کاتاپولا ، فانوس های دریایی سنتی را کاوش کنید. در خیابان های مینیاتوری Amorgos Chora قدم بزنید و برای قهوه و دسر در Calisto ، جایی که کیک برزیلی مورد علاقه بسیاری از مسافران پخته می شود، توقف کنید.

6. بوکائپ ، کیپ تاون ، آفریقای جنوبی

 

خانه هایی با رنگ های درخشان (صورتی ، سبز ، نارنجی و فیروزه ای) ، واقع در دامنه تپه های سیگنال بوکائپ یک خانه معنوی برای جامعه مسلمانان کیپ تاون است. این مکان مانند یک سرزمین رویایی احساس می شود و با قدم گذاشتن در این محله شما را متحیر خواهد کرد. قدم زدن در خیابان های بو کائاپ جدا از محیط دیدنی آن ، نمادی یک جامعه کاملاً مشخص از کیپ تونیان را که سرشار از تاریخ و سبک زندگی غنی آن است.

7. ناپل، ایتالیا

 

ناپل شهری با ساختمان های رنگارنگ و چشم انداز طبیعی خیره کننده است که برای یک تجربه معتبر ایتالیایی ، به ناپل بروید که دارای خرابه های باستانی ، جزایر زیبا و البته پیتزا ​​برای مسافران است. از خرید گسترده در بیش از 40 فروشگاه الكلیك با ارائه قطعات عتیقه ، گالری های هنری سنتی و معاصر ، مبلمان منزل ، بوتیك ها و موارد دیگر لذت ببرید.

8. بالات، استانبول

 

بالات یک محله قدیمی یهودیان استانبول و شهری غرق در شکوه تاریخی و در واقع  بهشت ​​مسافران است. شهرت آن برای معماری باشکوه آن است ، جایی که لذت های مدرن امروزی با جذابیت دنیای قدیم شهر مخلوط می شود و شما را مجذوب خود می کند. بالات با آسمان آبی روشن خود که در برابر ساختمانهای رنگارنگ مربوط به دوره عثمانی ، و در سایه های صورتی ، قرمز ، سبز و زرد رنگ آمیزی شده اند جلوه ای عالی دارد. بالات با ارائه چندین کافه شیک ، گالری هنری و بوتیک به یکی از جالبترین مکان های گردش های تابستانی تبدیل شده است.

9. جودپور ، هند

 

وقتی از جودپور دیدن می کنید ، این شهر شما را به یاد اسمورف ها می اندازد. دومین شهر بزرگ راجستان ، جودپور به خاطر ساختمانهای پر رنگ آبی رنگ شناخته شده است و یک جاذبه گردشگری بزرگ برای گردشگران است. با شباهت چشمگیر به شهر جوزکار اسپانیا ، جودپور یک مقصد آبی واقعی است. از بازار شلوغ شهر قدیمی ، پر از مغازه های صنایع دستی ، ادویه جات ، ساریس و پارچه دیدن کنید. زیبایی بناهای تاریخی ، قلعه ها و موزه های خیره کننده دیدن کنید و فرهنگ و تمدن را در در جودپور احساس کنید.

10. سان خوان خوان، مکزیک

 

 یکی از محبوب ترین مقاصد زمستانی و جاذبه های گردشگری، سان خوان خوان مکزیک است که تنوع بسیار زیاد و آب و هوای کاملاً مناسب را ارائه می دهد. پورتو والارتا به همراه کوهها و سواحل طلایی ، آبهای آبی کریستالی ، شهرهای قدیمی و کوهپایه های زیبا بهشتی برای مسافران است. جدا از ویلاهای مجلل ساحلی ، بوتیک های عجیب ، زمین های گلف و گزینه هایی برای فعالیت های ماجراجویی سفر به سان خوان خوان بدون تجربه کایاک ، آستر زیپ و موارد دیگر کامل نخواهد بود.

 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا