جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری اسکاتلند، جزیره اسکای

اگر می خواهید چشمگیرترین کوه های اسکاتلند را ببینید و به دنبال آرامش و جایی دنج هستید، به جزیره اسکای بروید. اسکای دومین جزیره بزرگ و یکی از جاذبه های گردشگری اسکاتلند، پر از لنگرهای کوهنوردی، صخره های چشمگیر دریا، دریاچه های آبی عمیق و کوه های مه آلود است و هنگامی که غبار از بین می رود می توانید قلعه های جزیره، میخانه های دنج، شهرهای جذاب و دیگر جاذبه ها را ببینید. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چرا جزیره اسکای یکی از مکانهایی است که در سفر به اسکاتلند حتماً باید از آن بازدید کنید.

شهر رنگارنگ Portree ، پایتخت جزیره Skye

در این شهر ماهیگیری زیبا، که اتفاقاً پایتخت و بزرگترین شهر Isle of Skye است  قدم بزنید. شهر پورتری که دارای صخره های سر به فلک کشیده است تقریباً همه چیزهایی را که ممکن است شما به عنوان یک جهانگرد به آن نیاز داشته باشید دارد: بانک ها، پمپ بنزین ها، کافه ها و رستوران های دنج، سوپرمارکت ها، مسافرخانه ها و حتی یک سینما.

 

کوههای Quiraing یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اسکاتلند در جزیره اسکای

اینجا یک مسیر دوچرخه سواری کوهستانی است که از مسیرهای ناهموار کوه های Quiraing عبور می کند.  اینجا جایی است که می توانید سورئال ترین مناظر اسکاتلند را مشاهده کنید. اگر به جزیره اسکای سفر می کنید  به هیچ وجه نباید این رشته کوه زیبا را از دست بدهید.

فانوس دریایی نیست پوینت


 نزدیک شهر گلندیل واقع در غربی ترین نقطه جزیره اسکای، دیدنی ترین و نمادین ترین فانوس دریایی نیست  پوینت را پیدا خواهید کرد. این فانوس دریایی در سال 1909 ساخته شد  و یک مکان بزرگ برای دیدن نهنگ ها، دلفین ها، خوک های دریایی و کوسه ها ست.

پیرمرد استور

پیرمرد Storr یک مکان جالب توجه  است که اسطوره های فولکلوریک جذابی دارد و یکی از جاذبه های گردشگری اسکاتلند در جزیره اسکای است.

استخرهای پری ، گلن بریتل

استخرهای Fairy معروف اسکاتلند که از آبشارهای کوه های کوئینین تغذیه می شوند در گلن بریتل جزیره اسکای واقع شده اند. این استخرهای زیبا و شفاف  بازدیدکنندگان و کوهنوردان را از دور و نزدیک به خود جذب می کند. لباسهای گرم خود را به همراه داشته باشید، زیرا این استخرها مطمئناً شما را وسوسه می کنند تا در آن غواصی کنید.

گله های گاو و گوسفند که در ارتفاعات چرا می کنند

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا