جاذبه های گردشگری

سفر خاطره انگیز به یونان

 با وجود ویرانه های باستان که حکایت از شکوه گذشته یونان دارد و غروب های خورشیدی  سواحل آن  جذابیت برای یونان امری اجتناب ناپذیراست. سرزمین افسانه ای سقراط ، افلاطون و هرکول با افکار کلاسیک، معماری، فرهنگ ، سیاست و گرایش به درام همیشه نوع انسان ها را مجذوب خود کرده است. این ملت افسونگر همچنان با جذابیت آکروپلیس قدرتمند مشرف به شهر آتن و سقف های رنگ شده آبی سانتورینی ما را مجذوب خود میکنند. در فصل زمستان یونان پرطرفدارترین مقصد در مدیترانه است و در این پست قصد داریم 7 تا از بهترین مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری یونان برای بازدید را به شما معرفی کنیم.
 

 آکروپلیس

 


 تصور یونان بدون آکروپلیس دشوار است. این ارگ باستانی که در بالای یک تخته سنگ صخره ای بالاتر از شهر آتن واقع شده است ، شهادت زنده ای از معماری یونان و تمدن کلاسیک آن است. می توان بناهای باستانی را پیدا کرد که مشهورترین آنها پارتنون ، معبد آتنا است که به الهه معروف جنگ ، خرد و صنایع دستی یونان اختصاص یافته است.
 
 

 سانتورینی

 


در یونان، ساختمانهای سفیدپوش شده با سقفهایی با رنگ آبی علامت تجاری سانتورینی هستند که گردشگران این گوهر ارزشمند دریای اژه را بخاطر سواحل ماسه ای سیاه آتشفشانی دوست دارند. ماهیگیری در سانتورینی نیز باید در لیست کارهایی باشد که باید در یونان انجام دهید. می توانید با یک قایق سنتی در اطراف کالدرا حرکت کنید ، کمی از ماهیگیری لذت ببرید و غذاهای لذیذ محلی را بچشید.
 

 کوه المپ

 


 افرادی که از نظر جسمی قوی هستند باید تور ماجراجویی کوه المپ را امتحان کنند. این یک تور شش ساعته است که از دهکده تاریخی دیون شروع می شود. لازم نیست که یک کوهنورد حرفه ای باشید ، راهنماها به شما کمک می کنند تا از کوهنوردی و آموزش تمام مهارتهای برای صعود استفاده کنید.
 

 میکونوس

 

  حضور در میکونوس باعث می شود مهمانی های پر زرق و برق را از دست بدهید اما با این حال چیزای جالب بیشتری در این مکان قابل توجه وجود دارد. مسافرانی که از یک پیاده روی خوب لذت می برند ، می توانند در تور پیاده روی در میکونوس شرکت کنند.
 

 صومعه های شهاب سنگ

 


 واقع در نزدیكی شهر کالامباكا ، دارای صخره های بلندی است كه صومعه های ارتدكس مسیحی بین قرن های 14 و 16 ساخته شده اند. این ساختارهای تحسین برانگیز به راحتی قابل دسترسی نیستند ، باید از پله های سنگی متعددی که در صخره ها تراشیده شده اند بالا بروید تا بتوانید جهانی کاملاً منحصر به فرد و جذاب را تجربه کنید.
 

 کرت

 


از کوههای ناهموار تا سواحل باشکوه ، جزیره کرت تمام نیازهای سفر شما را برآورده می کند. با این وجود ، اسب سواری در کوه های کرت همراه با یک تجربه متفاوت است. نکته جالب توجه در این تور نمای Giouchtas است – کوهی که به عنوان محل استراحت خداوند یونانی زئوس شناخته می شود.
 

 مسینی باستان

 


 بقایای شهر باستانی مسینی ممکن است در مقایسه با المپیا و اپیداوروس انبوهی از گردشگران را دریافت نکند ، اما در سرگرمی بازدید کنندگان خود نیز کوتاهی نمی کند. مسینی باستان دارای آگورا ، یک تئاتر بزرگ ، محوطه بزرگ مقدس Asclepius و یک استادیوم است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا