جاذبه های گردشگری

بهترین جاذبه های گردشگری انگلستان

انگلستان یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در جهان است و تقریباً فرصت های بی پایان را به مسافرانی که به دنبال کارهای سرگرم کننده و جاذبه های برتر برای بازدید هستند ارائه می دهد. این کشور با شهرهای مهیج و سنت های غنی فرهنگی و اماکن تاریخی ، امکان رفت و آمد در آن بسیار آسان است  زیرا محبوب ترین مقاصد گردشگری آن با قطار و اتوبوس به خوبی به هم متصل می شوند. چه با اتومبیل و چه با وسیله نقلیه عمومی، بازدید از جاذبه های گردشگری انگلستان تجربه ایی فراموش نشدنی به شما می دهد. برای استفاده هرچه بهتر از برنامه سفر خود حتماً از لیست بهترین جاذبه های گردشگری انگستان استفاده کنید.

 

1. برج لندن

برج لندن با نام رسمی قصر سلطنتی در مرکز لندن قرار دارد و یکی از برترین جاذبه های لندن است که حدود 18 هکتار مساحت دارد و مهمترین ساختمان انگلستان محسوب می شود. در نقطه ایی که اکنون این برج قرار گرفته است ابتدا یک دژ بریتانیایی و یک دژ رومی وجود داشته است. از دیگر نکات برجسته برج لندن می توان به تورهای کلاسیک Yeoman Warder Tours و ضرابخانه سلطنتی اشاره کرد. اگر با کودکان در سفر هستید ، حتماً آنها را به دیدن مدرسه شوالیه ها و سایر برنامه های همه جانبه که بینشی سرگرم کننده از تاریخ قلعه ارائه می دهد ببرید.

 

2. حمام رومی باشکون 2000 ساله در شهر بات

 

  شهر فوق العاده زیبا بات در سامرست دارای جاذبه های توریستی خارق العاده ای است که بازدید از آن بیش از 1 روز به طول می انجامد و معروف ترین آن حمام رومی با شکوه 2000 ساله است که در اطراف چشمه های آب گرم جوان کننده ساخته شده است. شهر بات  مکانی ایده آل را برای جستجوی خیره کننده ترین حومه انگلستان از جمله دره آون ، تپه های مندیپ و تعداد بیشمار دیگر مکان دیدنی فوق العاده سامرست فراهم می کند.

 

3. موزه بریتانیا

موزه بریتانیا با مجموعه ای از بهترین آثار باستانی جهان است بیش از 13 میلیون اثر از آشور ، بابل ، مصر ، یونان ، امپراتوری روم ، چین و اروپا را در خود جای داده از بهترین جاذبه های گردشگری انگلستان است. از مشهورترین آثار باستانی می توان به سنگ مرمرهای الگین از پارتنون در آتن و همچنین سنگ رزتا معروف اشاره کرد. اما بسیاری از قطعات برجسته دیگر در اینجا وجود دارد که کمک می کند این مکان یکی از بهترین مکانها برای بازدید در لندن باشد.

 

4. یورک مینستر و یورکشایر تاریخی

یورك مینستر باشكوه از نظر اهمیت در انگلیس بعد از كلیسای جامع كانتربری در درجه دوم اهمیت قرار دارد. که این مرکز با یورک تاریخی و توسط خانه ها و مغازه های نیمه چوبی ، اصناف قرون وسطایی و کلیساها احاطه شده است. خیابان های رمانتیک یورک توسط  دیوارهای باشکوه شهر احاطه شده است که می توانید در بالای آن از مناظر خارق العاده شهر و اطراف آن لذت ببرید. شما می توانید از موزه راه آهن ملی ، یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری انگلستان دیدن کنید. یورک همچنین پایگاه خوبی است که از آنجا می توان  شمال شرقی انگلستان  به ویژه زیبایی ناهموار دالهای یورکشایر و مورهای شمالی یورک را کشف کرد. 

 

5. باغ وحش چستر

باغ وحش چستر که در آپتون ، کمی بیش از یک مایلی شمال مرکز شهر چستر واقع شده است و از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری انگلیس در خارج از لندن است و یکی از بهترین مکان ها برای بازدید خانواده ها در انگلستان است. بیش از 11000 حیوان که در این مکان 125 هکتاری زندگی می کنند و می توانید با استفاده از سیستم مونوریل باغ وحش ، این محوطه های گسترده را گشت بزنید تا به نقاط برجسته ای که شامل جزیره شامپانزه ، استخر پنگوئن ها و بزرگترین خانه گرمسیری اروپا است  برسید.

 

6. پارک ملی Lake

پارک ملی Lake District که حدود 900 مایل مربع مساحت دارد ، مقصدی است که مسافران برای بازدید از زیبایی های آن باید به انگلیس سفر کنند. با داشتن 12 مورد از بزرگترین دریاچه های کشور جای تعجب نیست که این منطقه با چشم اندازهای زیبا و مناظر دلفریب خود یکی از بهترین جاذبه های گردشگری انگلیس باشد. بازدید از بسیاری از آبشارهای پارک از جمله Scafell Pike (3،210 فوت) ، بلندترین کوه در انگلیس  از دیگر کارهایی است که باید انجام شود. حتماً وقت خود را به گشت و گذار در برخی از شهرهای کوچک و دوست داشتنی و نقاط مختلف منطقه مانند گراسمیر اختصاص دهید.

 

7. کلیسای جامع کانتربری

کلیسای جامع کانتربری (قلب میراث جهانی یونسکو) واقع در قلب شهر تاریخی کانتربری است و مهد مسیحیت انگلیس است. اما این شهر زیبا قرون وسطایی بیش از کلیسای جامع آن چیزهای دیگری نیز دارد. کانتربری همچنین با مرکزخریدهای عالی ، گالری ها و کافه ها  یک مکان فرهنگی و تفریحی محبوب است. برخی از بهترین مکان های دیگر برای بازدید در کانتربری شامل شهر قدیمی ، ویرانه های ابی سنت آگوستین و خانه قرون وسطایی بین می باشد.

 

8. پروژه عدن

پروژه باورنکردنی Eden مجموعه ای از بیوم مصنوعی منحصر به فرد است که شامل مجموعه ای شگفت انگیز از گیاهان از سراسر جهان می باشد. این مجموعه از باغهای گیاهان تماشایی که در یک معدن احیا شده و در کورن وال واقع شده است از گنبدهای عظیمی تشکیل شده است که بیشتر شبیه گلخانه های عظیم ایگلویی شکل هستند. هر یک از این ساختمانهای چشمگیر هزاران گونه مختلف گیاهی را در مناطق گرمسیری و مدیترانه در خود جای داده است. علاوه بر این نمایش های خیره کننده زندگی گیاهان  پروژه Eden میزبان رویدادهای هنری و موسیقی متعددی در طول سال است.

 

9. Cotswolds

 منطقه ای با زیبایی طبیعی برجسته به دلیل زیستگاه های علفزارهای نادر آهکی و جنگل های راش قدیمی و زیبایی کوتسولدز که ارتباط زیادی با روستاها و شهرهای عجیب و غریب است که در سال 1966 به عنوان منطقه ای از زیبایی های برجسته طبیعی (AONB) تعیین شده است که پس از پارک های ملی Lake Lake و Yorkshire Dales ، سومین منظره محافظت شده در انگلستان است . مانند بسیاری از شهرهای انگلستان ، Cotswolds برای پیاده روی بسیار مناسب است. یکی از بهترین مسیرها در امتداد Cotswold Way  مسیری 102 مایل با چشم اندازهای دیدنی از دره Severn و دره Evesham است.

 

10. گالری ملی

گالری ملی  یکی از جامع ترین مجموعه های نقاشی در جهان و دومین موزه پربازدید لندن است و این مجموعه ها  از سال 1260 تا 1920 مجموعه تقریباً کاملی از نقاشی اروپایی به ویژه از استادان هلند و مدارس ایتالیا در قرن 15 و 16 را ارائه می دهد.

 

11. قلعه وارویک

اگر به دنبال یک سفر کاملاً به یاد ماندنی انگلیسی برای کل خانواده هستید نمی توانید کاری بهتر از بازدید از قلعه وارویک داشته باشید. این قلعه چشمگیر که در شهر زیبای وارویک و در رودخانه آون واقع شده است ، بیش از 900 سال بر چشم انداز و تاریخ منطقه تسلط داشته است و امروزه به عنوان زمینه ای برای رویدادها و بازی های با موضوع قرون وسطایی ، از جشنواره های جذاب تا نمایشگاه ها و کنسرت ها عمل می کند. وارویک همچنین پایگاه عالی برای گشت و گذار در کوتسولدز  و همچنین شهرهای مجاور مانند استراتفورد معروف به زادگاه ویلیام شکسپیر است. مقصد های بزرگتر شهر شامل جمله لیورپول ، شهر بیتلز ، و همچنین بیرمنگام و کاونتری می شوند.

 

12. تیت مدرن

هنگامی که تیت مدرن در ژوئن 2016 توسعه 10 طبقه جدید خود را با اضافه کردن 60 درصد فضای گالری بیشتر افتتاح کرد  تعداد بازدیدکنندگان تقریباً یک چهارم افزایش یافت و آن را به یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری انگلیس تبدیل کرد. تیت مدرن که اکنون به عنوان یکی از بهترین موزه های هنر مدرن و معاصر شناخته می شود ، طیف گسترده ای از نقاشی ، کار بر روی کاغذ ، مجسمه سازی ، فیلم ، نمایش را ارائه می دهد. از دیگر گالری های زیر سایه تیت که می خواهید در انگلیس بازدید کنید  می توان به تیت انگلیس (همچنین در لندن) ، تیت لیورپول و تیت سنت ایوز در کورن وال اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا