جاذبه های گردشگری

سفری رمانتیک به گرجستان

گرجستان در اروپا ترکیبی از زیبایی های طبیعی خیره کننده ، نقاط جذاب ، طیف شگفت انگیز از فعالیت های ماجراجویی ، و غذای عالی و شراب را ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد دارید معشوق خود را غافلگیر کنید ، گرجستان یک مقصد عاشقانه است. می توانید برای ماه عسل ، سالگرد ازدواج ، یا یک تفریح عاشقانه به این کشور سفر کنید و از مناظر زیبا ، مجموعه های هتل های عاشقانه ، ماجراجویی و موارد دیگرلذت ببرید. مقصدی بی نظیر که در میان دامن قفقاز سر به فلک کشیده قرار گرفته است ، گرجستان برای ماه عسل یک گزینه کلاسیک است. در ادامه برای آشنایی با جاذبه های گردشگری و مکانهای دیدنی گرجستان با ما همراه باشید.

مکان های عاشقانه در تفلیس ، گرجستان

چه چیزی می تواند عاشقانه تر از لذت بردن از نمای پانورامای تفلیس پایتخت گرجستان باشد؟

 

 با شریک زندگی خود از پل صلح تفلیس پایین بروید و از منظره ای که ارائه می دهد لذت ببرید.

 

 

اگر می خواهید از شلوغی تفلیس فرار کنید ، با عشق خود به سمت دریای تفلیس (نه یک دریا واقعی بلکه یک مخزن) ، که در نزدیکی آن کرونیکل گرجستان یکی از برجسته ترین و چشمگیرترین سازه هاست بروید. 

 

 

 اگر شما و معشوق تان علاقه مند به کاوش در مکانهای مذهبی و بازدید مکانهای دیدنی گرجستان هستید ، پس سامبا – کلیسای جامع تثلیث مقدس تفلیس مکان مناسبی برای دیدن است.

 

 

برترین نقاط ماه عسل در گرجستان برای تازه عروس ها

این کشور از زیبایی های طبیعی منظره ای برخوردار است که برای بازدید کنندگان مکانهای دیدنی گرجستان  بسیار مناسب است. این کشور مانند مقاصد معمول عاشقانه مانند ونیز ، پاریس یا وین تجاری نیست. با این حال ، هنوز جذابیت کافی برای اطمینان از یک تعطیلات بسیار عاشقانه را دارد. در خیابان های سنگفرش شده تفلیس قدیمی قدم بزنید و تئاتر عروسکی گابریادزه را تماشا کنید که از تولیدات Revaz “Rezo” Gabriadze ، کارگردان و نمایشنامه نویس تئاتر و فیلم گرجی است.

با عشق خود شهر قدیمی تفلیس را کاوش کنید و تئاتر عروسکی Gabriadze و برج کج تفلیس را از دست ندهید!

 سازه ای عجیب و غریب که یکی از شناخته شده ترین جاذبه های تفلیس است. با کوهپیمایی به کوه Mtatsminda . در كاختی ، از قدم زدن در كنار دریاچه های زیبا لذت ببرید ، در خیابان های سنگفرش شده قدم بزنید و شراب های خارق العاده  بچشید. 

اثر هنری متحرک ، “مجسمه عشق” ، عاشقان ستاره دار ، علی و نینو را به تصویر می کشد که داستان عشق آنها به دلیل جنگ جهانی اول در باتومی گرجستان به طرز غم انگیزی پایان یافت.

به ستاره های رصدخانه آباستومانی نگاه کنید یا از یک عصر در سواحل دریای سیاه لذت ببرید. از پیاده روی در روستاهای کازبگی و جوتا که از مکانهای دیدنی گرجستان هستند لذت ببرید از پارک های ملی کینتریشی و متیرالا در آجارا دیدن کنید و برج ها و قلعه های قرون وسطایی Khevsureti یا Svaneti را تحسین کنید.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا