جاذبه های گردشگری

11 کشور شگفت انگیز برای سفر در ماه اکتبر

در سراسر جهان ، ماه اکتبر فرصتی برای لذت بردن از آفتاب پاییز قبل از فرارسیدن زمستان است. بهترین زمان برای مشاهده شاخ و برگ های رنگارنگ پاییزی، آسمان آبی صاف ، نور ملایم خورشید و یک هوای مناسب قبل از رسیدن زمستان سرد و سخت است. کشورهای نزدیکتر به عرض های شمالی دگرگونی جادویی را در ماه اکتبر تجربه می کنند زیرا سبزی جای خود را به رنگ های قرمز ، نارنجی ، زرد و طلایی می دهد. اکتبر ماه جشن برداشت محصول ، غذا ، شراب ، موسیقی و هنر و فرهنگ در سراسر جهان است. در بایرن و مونیخ آلمان زمان برگزاری Oktoberfest معروف است در حالی که در ژاپن زمان جشن رنگ های پاییز در جشنواره سالانه پاییز است. عاشقان ساحل می توانند برای غوطه ور شدن در آفتاب پاییز به جزایر یونان بروند. اگر می خواهید بدانید در ماه اکتبر امسال به کجا بروید در این پست ما لیستی از بهترنی کشورها و جاذبه های گردشگری جهان برای سفر در اکتبر را برای شما تدارک دیده اییم.

1. آلمان – یکی از بهترین مکان ها برای دیدن در ماه اکتبر

آلمان بدون شک گرمترین مقصد اروپا در ماه اکتبر است. رنگ های عالی پاییزی ، آب و هوای ملایم و بسیاری از جشنواره های شگفت انگیز از جمله اکتبرفست معروف که در هفته اول اکتبر برگزار می شود. جشن آبجوهای افسانه ای آلمانی، کنسرت های موسیقی زنده، کارگاه های هنری، چادرهای غذا و آبجو، فعالیت های دوستانه خانواده و بچه ها سرگرمی و سوغاتی های فراوان است.

 

2. ژاپن – مکانی که رنگ ها زنده می شوند

یکی از بهترین مقصدهای تعطیلات در ماه اکتبر  ژاپن در سراسر جهان به دلیل دو فصل جادویی شناخته شده است که این کشور را به بهشت ​​تبدیل می کند. ژاپن در ماه پاییز در این زمان از سال شاهد جنگل های انبوه و کوه های ژاپن به کلکسیونی از رنگهای از قرمز ، نارنجی ، طلایی ، زرد ، اوچر ، صورتی ، سرخابی و بنفشه است. ماه اکتبر زمان مناسبی برای گشت و گذار در شهرهایی مانند کیوتو ، توکیو ، اوزاکا ، هاکونه ، نارا است.

 

3. ایتالیا – یکی از بهترین مکانها برای بازدید در ماه اکتبر در اروپا

 ایتالیا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری جهان را در این ماه دارد و یکی از بهترین مکانها برای بازدید در اروپا است. در این ماه جشنواره های غذا و شراب در شهرهای مختلف ایتالیا برگزار می شود. کوه های آلپ ایتالیا به آرامی به سمت رنگ های پاییزی در می آیند و به یک مقصد رویایی برای عکاسان تبدیل می شوند. علفزارها و حومه های وسیع توسکانی پر از رنگ های پاییزی است.

 

4. اسپانیا – یکی از بهترین مقصدهای تعطیلات در ماه اکتبر

اکتبر زمان جشنواره های فرهنگی مرتبط با برداشت محصول در سراسر اسپانیا است. مادرید ، بارسلونا و والنسیا از بهترین مکانها برای بازدید در اسپانیا در ماه اکتبر هستند ، در حالی که اندلس در جنوب اسپانیا نیز به طور قابل توجهی خنک می شود. چندین جشنواره محبوب در این کشور برگزار می شود که مسابقات قلعه سازی انسانها در تاراگونا ، جشنواره جاز بارسلونا ، جشنواره گیتار سویل ، ماراتن شب بیلبائو ، جشنواره فیلم های ترسناک و فانتزی در سن سباستین و آتش سوزی های سنت نارسیس در جیرونا برگزار می شوند.

 

5. فرانسه – جستجوی شما برای “در ماه اکتبر کجا برویم” در اینجا پایان می یابد

برخی از بهترین مکانها برای دیدار در فرانسه در ماه اکتبر ، بورگوندی ، پرووانس ، نیس ، مارسی ، کن ، استراسبورگ ، بوردو ، لیون ، پاریس ، تولوز و سنت تروپز است. از جشنواره های مهم فرانسه در اکتبر می توان به Nuit Blanche (جشنواره های هنری سالانه که در سراسر کشور برگزار می شود) ، جشنواره فیلم Lumiere در لیون ، پاریس Oktoberfest (5-14 اکتبر) ، Zombie Walk در پاریس (7 مهر) ، جشنواره Pepper در Espelette ، جشنواره جادوگران در Chalindrey و Jazz entre les Deux در La Rochelle اشاره کرد. 

6. یونان – یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در اکتبر

  ماه اکتبر زمان مناسبی برای کاوش در جزایر زیبا و شهرهای تاریخی یونان است.  برخی از مکانهای مهم برای بازدید در اکتبر ، کفالونیا و مکانهایی مانند ساحل Myrtos ، روستاهای شبه جزیره Livatho ، صومعه Ayios Gerasimos یا صومعه Kipoureon است. دهکده های سفید شسته شده سانتورینی با درها و پنجره های آبی و Milos یک جزیره زیبا و آرام است با رستوران های شگفت انگیز ، سواحل جذاب از زیباترین جاذبه های یونان در ماه اکتبر است.

 

7. ترکیه – یکی از بهترین مکانها برای تعطیلات در ماه اکتبر

 برخی از بهترین مکانهای ترکیه برای سفر در ماه اکتبر ازمیر ، افسس ، بدروم ، پاموکاله ، ساحل اژه ، آنتالیا ، مارماریس ، کاپادوکیا ، گورمه ، گالیپولی ، ترابزون ، ساحل دریای سیاه ، آنکارا ، چاناکاله و داردانل است. برخی از جشنواره های مهم ترکیه در ماه اکتبر ، جشنواره بین المللی شراب در کاپادوکیا و روز جمهوری در تاریخ 29 اکتبر است که در سراسر کشور جشن گرفته می شود

8. بوتان

آسمان آبی پاک و روزهای آفتابی فراوان بوتان را به محبوب ترین مقصد سفر در ماه اکتبر تبدیل کرده است که برای کوهنوردی و کوهپیمایی ایده آل است. به دلیل تقاضای زیاد برای بوتان در ماه اکتبر ، محل اقامت و پرواز باید از قبل رزرو شود. برخی از مکانهای مهم برای بازدید در بوتان ، پارو ، تیمفو ، پوناخا ، بومتانگ و تونگسا هستند.

9. مراکش – بهترین مکان برای بازدید در آفریقا در اکتبر امسال

مراکش در ماه اکتبر مقصدی دلپذیر برای سفر است. دمای متوسط در سراسر کشور برای گشت و گذار دلپذیر و ایده آل است. ماه اکتبر همچنین برای پیاده روی در کوههای قدرتمند اطلس و بازدید از سواحل آتلانتیک ایده آل است. برخی از بهترین مکانهای سفر به مراکش ، مراکش ، فاس ، رباط ، کازابلانکا ، طنجه ، اسوویرا ، کوههای اطلس و صحرای غربی است.

 

10. ویتنام

 

ویتنام از بهترین جاذبه های گردشگری جهان برای گردش در ماه اکتبر است و پایان فصل مرطوب در شمال با هوای خنک و خشک است. اگر چه در مناطق مرکزی ویتنام بارانی است ولی در جنوب ویتنام  هوا گرم است. برخی از بهترین مکانها برای بازدید در ویتنام در طول ماه اکتبر ، Ha Giang ، هانوی ، Sapa ، Halong Bay ، Can Tho و Mekong Delta ، Da Lat ، Mu Cang Cai و Hue هستند.
 
 

11. باریلوچه ، آرژانتین – برای تعطیلات بی نظیر در ماه اکتبر

 زمان بارش اولین برف در ماه اکتبر ، بهترین زمان برای بازدید از سان کارلوس دو باریلوچه است. اوقات خود را در این شهر کوهستانی زیبا در دامنه کوههای آند در منطقه پاتاگونیا آرژانتین به اسکی و برف روبی اختصاص دهید. علاقه مندان به ماجراجویی می توانند منتظر پیاده روی های عالی ، دوچرخه سواری در کوهستان ، اسب سواری ، کایاک سواری و قایقرانی نیز باشند. Bariloche بزرگترین پیست اسکی آمریکای جنوبی – Cerro Catedral است.
 
 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا