جاذبه های گردشگری

زیباترین جاده های دنیا که برای همیشه در خاطر شما می ماند

چندین جاده دیدنی در سراسر جهان وجود دارد که هرکدام جذابیت و زیبایی طبیعی خود را دارند. مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری اطراف این جاده ها به قدری زیباست که مطمئنا تصویر آن برای همیشه در خاطر شما ثبت خواهد شد. در این پست قصد داریم تصاویری از زیباترین جاده های جهان را به شما ارائه دهیم.

1. Outback ، قلمرو شمالی ، استرالیا

Outback ، قلمرو شمالی ، استرالیا یکی از زیباترین جاده های جهان

  تصور کنید که در یک جاده بی انتها در بیابان وسیع و گسترده استرالیا رانندگی می کنید. و سرزمین بایر مملو از زمینی به رنگ زنگ زدگی ، بوته های نازک و آسمان آبی صاف ، تنها همراهان شما برای مایل های بی پایان هستند.

 

2. Shady Drive ، لانگدوک ، فرانسه

 منطقه لانگدوک فرانسه به دلیل داشتن باغ های انگور و شراب با کیفیت بسیار معروف است و نیازی به گفتن نیست ، رانندگی در جاده های پر پیچ و خم آن از طریق حومه شهر یک سفر شگفت انگیز است. باغ های انگور سبز و کارخانه های شراب سازی از جذابیت های دیگر این منطقه است.

 

3. جاده ساحلی ، جزیره اسکای ، اسکاتلند

 جاده ساحلی در جزیره اسکای ، اسکاتلند یکی از زیباترین جاده های جهان است که به دلیل چشم انداز چشمگیر خود که مملو از پیچ های موی سر ، کوه های بکر ، دریاچه های زیبا مشهور است. رانندگی در جاده ساحلی همیشه یک تجربه چالش برانگیز اما بسیار ارزشمند است.

 

4. جاده پاییز ، شمال جورجیا ، ایالات متحده آمریکا

 هر ساله در فصل پاییز ، ایالت جورجیا ایالات متحده به یکی از خوش آب و رنگ ترین با بهترین جاذبه های گردشگری کره زمین تبدیل می شود.  رنگ های پاییزی قرمز روشن ، زرد ، سبز و نارنجی در زیر آسمان آبی عمیق این جاده را به یکی از زیباترین جاده های جهان برای  یک رانندگی بسیار به یاد ماندنی و خاطره انگیز تبدیل می کند.

5. دریاچه گاردا ، ایتالیا

 

دریاچه آبی عمیق گاردا که جاده های پر پیچ و خم را طی می کنید تا به شهر تفریحی زیبای دریاچه گاردا ایتالیا برسید ، جاده های پر پیچ و خم چشم انداز خیره کننده ای از دریاچه گاردا ارائه می دهند و شما را با هر پیچ به شهر تفریحی دیدنی و پر از جاذبه های گردشگری آن می کشانند.

 

6. کرت ، یونان

 با رانندگی در جاده های زیبای کرت ، احساس بازگشت به  سرزمین افسانه ای را تجربه می کنید که در دوران باستان شاهد  تمدن یونان بوده است. مزارع زیتون و باغ های انگور در کنار جاده قرار دارند در حالی که روستاهای کوچک کنار دریا و یونانیان مهمان نواز در طول مسیر از شما استقبال می کنند.

 

7. جاده ساحلی در کنمارا ، ایرلند

  جاده ساحلی ایرلند Connemara در ایرلند غربی پر از مناظر طبیعی خیره کننده است و رانندگی در جاده ساحلی آن لذت چشمگیری برای انسان است.

 

8. پیمونت ، ایتالیا

یکی از زیباترین جاده های جهان در پیمونت ایتالیا

  منطقه Piedmont ایتالیا به دلیل تولید شراب شهرت دارد و رانندگی در کشور جاده های پیمونت می تواند یکی از بهترین تجربیات شما باشد، زیرا شما می توانید زیبایی عظیم تپه های سبز نورد ، دره های سرسبز پر از جنگل های مخروطی و بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری آن را ببینید و لذت ببرید.

 

9. شبه جزیره فناد ، ایرلند

 شبه جزیره فاناد در شمال ایرلند که به دلیل صخره های چشمگیر و امواج دریایی تماشایی که به صخره های تیز مشهور است و رانندگی در جاده های این شبه جزیره یک ماجراجویی شگفت انگیز است.

 

10. آستوریاس ، اسپانیا

  هنگام رانندگی در آستوریاس اسپانیا ، تپه های سبز نورد و قله های سفید پوشیده از برف کوه های آلپ از شما استقبال می کنند. منطقه خودمختاری که در مرز اسپانیا و فرانسه قرار دارد و بخش کوچکی از کوه های آلپ است.

 

11. Monument Valley ، ایالات متحده آمریکا

 رانندگی در دره تماشایی Monument در ایالت یوتا آمریکا یک سفر نمادین جاده ای برای مسافران  و علاقه مندان به رانندگی است. زیبایی منظره پارکهای عظیم طبیعی یوتا همراه با سازه های مرموز ماسه سنگ مطمئناً یک تجربه خوب برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری این منطقه است.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا