جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری بالی، جزیره خدایان

جزیره بالی یا جزیره خدایان یکی از جزایر اندونزی است که بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام واقع شده است. بالی با وجود شرایط آرام امروز، گذشته بسیار دشوار و پیچیده ای داشته است. در اینجا می توانید جاذبه های گردشگری بالی را دنبال کنید و از یک تور مجازی لذت ببرید. بالی با طبیعتی شگفت انگیز، مکان های خیره کننده برای کمپینگ و پیاده روی یکی از زیباترین مکان های روی زمین است و در آن همه چیز دست به دست هم می دهد تا اوقاتی خوش و تعطیلات عالی داشته باشیم. در ادامه با معرفی جاذبه های گردشگری بالی با ما همراه باشید.

جاذبه های گردشگری بالی

رودخانه تفریحی

 

  قایق سواری در رودخانه های خروشان بالی یکی از مهیج ترین کارهایی است که می توانید در سفر به این جزیره انجام دهید. آبشارهای کوچک و بزرگ بی شمار و آبهای همیشه خروشان که لحظات به یاد ماندنی را رقم می زند.

جنگل میمون Jalan

 

اگر دوست دارید وقت خود را با میمون ها بگذرانید و اوقات خوبی را سپری کنید باید از این جنگل دیدن کنید. این جنگل ها محافظت می شوند و بسیاری از حیوانات در آنجا نگهداری می شوند، اما میمون های مختلف آزاد هستند و از درختان بالا می روند. این حیوانات به شما آسیب نمی رسانند، اما ممکن است غذای شما را بدزدند.

معبد بساکین

 

خود را برای دیدن زیباترین بنای تاریخی جزیره آماده کنید. معبد Besakin  واقع در شرق بالی اندونزی که به نقاشی خدا معروف است. این معبد در میان مزارع شاداب برنج و معماری زیبای آن واقع شده است که آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جزیره تبدیل کرده است.

پارک جنگلی جیانیار

 

اگر حیوانات کمیاب و بی نظیر را دوست دارید باید تور Safari Forest Bali را تجربه کنید. دیدن حیوانات کمیاب مانند گورخر و سایر حیوانات وحشی می تواند مورد توجه همه گردشگران می باشد.

غار فیل

 

غار فیل یکی از معروف ترین و باستانی ترین جاذبه های تاریخی بالی است که به دلیل اهمیت فیل در آیین های هندو و بودایی ساخته شده است. این غار که قبلاً به عنوان محل اقامت استفاده می شد پر از نقاشی های قدیمی است.

باغ وحش ملی بالی 

 

هیجان انگیزترین و فعال ترین فعالیت ممکن را در بالی انجام دهید. این باغ وحش ملی جایی است که می توانید از درختان بالا بروید. طناب هایی را بین درختان آویزان کنید و نقش تارزان را بازی کنید! به میمون ها غذا دهید و از این جنگل خدا بدون محدودیت لذت ببرید. اگر به دنبال فعالیت های هیجان انگیز هستید دیدن این باغ وحش را به هیچ وجه از دست ندهید.

معبد Ulun danu beratan ، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بالی

 

در این معبد هر زمان از روز صحنه خیره کننده ای را مشاهده خواهید کرد. ورودی این مکان برای غیربومی ها کمی گران است  اما بدون شک ارزش یکبار دیدن را دارد.

پارک آبی Water Boom

 

یکی از بهترین و بزرگترین پارک های آبی جهان در بالی واقع شده است. این  پارک آبی زیبا در وسط شهر و یکی از ایمن ترین و استانداردترین پارک های آبی در جهان و از بهترین مقاصد گردشگری برای خانواده ها می باشد.

تورهای مختلف ورزشی بالی

 در بالی فعالیت های ورزشی بی پایان وجود دارد که می توانید در این شهر تجربه کنید. از موتورسیکلت های ATV گرفته تا دوچرخه سواری و حتی آفرود در جنگل. در اینجا یک تجربه غواصی منحصر به فرد وجود دارد که می توانید از سواحل مرجانی بالی لذت ببرید و نگران کوسه ها هم نباشید زیرا اینجا امن است

ساحل سنور، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بالی

 

ساحل Sunur یکی از سواحل جنوبی بالی و یکی از بهترین مکان ها برای استراحت می باشد. شاید به دلیل همین سکوت و کم جمعیت بودن است که به این ساحل ساحل پیرمردها گفته می شود.

درخشش سبز باتور

 

یکی از سرسبزترین مناطق بالی قطعاً کوه باتور است. این کوه در ارتفاع 1700 متری واقع شده و دارای یک آتشفشان نیمه فعال نیز می باشد. آب و هوای کوهستانی مرتفع و طبیعت بکر تجربه بی نظیری از ماجراجویی در بالی را رقم خواهد زد.

Tanah ، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بالی

 

تاناه یکی از هفت معبد زنجیره ای بالی است که روی صخره ای نزدیک ساحل ساخته شده است. این بنای سنگی قرن ها معبد بودایی بوده است.

منطقه موندوک

 

اگر مکان های زیبا و غیر توریستی را دوست دارید، موندوک مکانی عالی برای بازدید شما در بالی است. این منطقه کوچک بین کوه ها پنهان شده و در میان تراس های جنگلی و برنجی قرار گرفته است. مکانی که قطعاً یکی از مکانهای زیبای جهان است. جشنواره دریاچه دوقلو جشنواره مشهوری است که در تابستان در این مکان برگزار می شود که با رقص و موسیقی زیاد همراه است.

دریاچه های Bedugul یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بالی

 

Bedugul با کوههای مه آلود، دریاچه های درخشان کریستال و مزارع سرسبز یکی دیگر از مکانهای بکر در جزیره بالی است. به همه اینها یک معبد زیبا اضافه کنید که مقصد مناسبی برای تعطیلات می باشد. شاید فکر کنید این دهکده از شهر دور است  اما خوشبختانه در یک ساعت از هر مکان بالی قابل دسترسی است. Bedugul در حدود 50 کیلومتری شمال دنپاسار و در ارتفاع بیش از 700 متر واقع شده است. این مکان سه دریاچه حفره ای حیرت انگیز را در خود جای داده است: براتان ، بویان و تومبینگان که گاهی اوقات می تواند بسیار سرد شود به حدی که اغلب از آن به عنوان خنک ترین مکان در بالی یاد می شود زیرا در کوهستان قرار دارد! اگر می خواهید مدتی را در دامان طبیعت با خانواده خود بگذرانید و تعطیلات عالی داشته باشید، Bedugul مکانی عالی برای بازدید است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا