جاذبه های گردشگری

با جاذبه های گردشگری لس انجلس آشنا شوید

شهر لس آنجلس  در جنوب کالیفرنیا ، مدت هاست که در صنعت فیلم و سرگرمی در سطح بین المللی شناخته شده است. به ویژه برای هالیوود ، مکانی که بیش از یک قرن بازیگران مشتاق را از سراسر کشور جذب کرده است. امروزه این شهر، شهری متنوع از نظر فرهنگی است که شهرت آن به عنوان مرکز خلاقیت آمریکا است که گردشگران می توانند در آن از خرید خارق العاده ، موزه های برجسته و جاذبه های تفریحی خانوادگی لذت ببرند. به روزرسانی در شبکه حمل و نقل عمومی در سال های اخیر و اضافه شدن مترو  Bike Share در مرکز شهر ، رفت و آمد و گشت و گذار را بیش از هر زمان دیگری آسان کرده است. برای خانواده ها ، دیزنی لند و استودیو یونیورسال جاذبه های گردشگری اصلی لس انجلس هستند و در این مقاله قصد داریم لیست بهترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس را به شما معرفی کنیم که در سفر به این شهر راهنمای شما خواهد بود.

1.یونیورسال استودیو هالیوود

 

 استودیوی یونیورسال که از قدیمی ترین و مشهور ترین استودیوهای هالیوودی می باشد که بیشتر بخاطر نمایش فیلم های پرفروش شناخته شده است اما این استودیو شامل یک پارک نیز می شود که علاوه بر وسایل بازی این مجموعه شامل اجرای زنده ، فروشگاه هدیه و فیلم ها و بازی موضوعی می شود. مجموعه های مورد علاقه با موضوع فیلم و تلویزیون شامل دنیای جادوگر هری پاتر ، مردگان متحرک ، سیمپسونها و ترانسفورمرها است. در این پارک به شما امکان ورود سریع به هر یک از پارک های تفریحی ، جاذبه ها و نمایش ها و همچنین دسترسی به پشت صحنه انتخاب جاذبه ها را می دهد. گزینه دیگر گشتن در استودیوها برای کاوش در پشت صحنه محبوب ترین مجموعه های فیلم جهانی است.

2. پارک گریفیت و رصدخانه گریفیت

پارک گریفیت  در قسمت شرقی کوههای سانتا مونیکا و مساحت 4210 هکتار ، بزرگترین پارک ایالتی در کالیفرنیا است. این خانه باغ وحش لس آنجلس شامل رصدخانه گریفیت ، یک سیاره زمین ، یک تئاتر یونانی ، یک مرکز سواری ایجاد شده برای بازی های المپیک 1984 ، زمین های گلف ، زمین های تنیس ، مسیرهای پیاده روی و سایر جاذبه های دیگر می شود. مسیرهای پیاده روی و رانندگی های دیدنی در میان کوه ها چشم اندازهایی از شهر و فراتر از آن را ارائه می دهند. رصدخانه گریفیت یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری لس انجلس می باشد که بازدید  برای عموم رایگان است. برجسته ترین نکته ، نگاهی به تلسکوپ زایس است که برای مشاهده ماه و سیارات استفاده می شود. همچنین تلسکوپ های خورشیدی در محل برای مشاهده خورشید استفاده می شوند. 

 

3. استراحتگاه دیزنی لند

 

درست در خارج از لس آنجلس ، دیزنی لند مقصد اصلی تعطیلات خانوادگی کالیفرنیا است که از دهه 1950 بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. پارک دیزنی لند ، با سواری و ارائه تجربیات جدید یکی از بهترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس می باشد. فراتر از وسایل سواری و شخصیت های دیزنی که در خیابان ها پرسه می زنند ، این مجموعه تفریحی مجموعه کاملی از ویژگی ها و خدمات را برای تعطیلات ارائه می دهد. هتل ها ، رستوران ها ، خریدها و انواع گزینه های تفریحی در دیزنی لند ریزورت موجود است.

4. هالیوود

هالیوود در حومه لس آنجلس ، با داشتن تاریخچه منحصر به فرد و سایت های شاخص  خود مقصدی مهم و یکی از جاذبه های گردشگری لس انجلس برای گردشگران است. جاذبه های موجود در هالیوود ارتباط تنگاتنگی با صنعت فیلم سازی و زرق و برق صفحه نقره ای دارد. تابلوی تپه هالیوود ، بلوار هالیوود ، پیاده روی مشاهیر و تئاتر چین می توانند به راحتی یک یا دو روز گردشگران را سرگرم کنند. اگر خوش شانس باشید ، حتی ممکن است یک یا دو فرد مشهور را نیز مشاهده کنید.

5. مرکز گتی

 

در بالای تپه ای در کوههای سانتا مونیکا ، مرکز گتی  که توسط ریچارد مایر طراحی شده است و مجموعه ای عظیم به مساحت 0.75 مایل مربع است و 110 هکتار مساحت  قرار دارد. ساختمان منحصر به فرد و محوطه های زیبا ، فضای مناسبی را برای این موزه چشمگیر فراهم می کند. این مجموعه ها شامل نقاشی ، مجسمه سازی و هنرهای تزئینی اروپایی و همچنین عکاسی در قرن نوزدهم و بیستم است. مرکز گتی یکی از دو مکان موزه جی پل پتی گتی است که توسط  جی پل گتی ایجاد شده است. 

6. موزه اتومبیل پترسن

 

دوستداران اتومبیل نمی خواهند مجموعه باورنکردنی وسایل نقلیه را در موزه اتومبیل پیترسن از دست بدهند. این موزه که در چهار طبقه گسترده شده است ترکیبی از نمایشگاه های دائمی و موقت با بیش از 300 اتومبیل و موتور سیکلت  از موارد کاملاً محافظت شده از سال 1886 تا قرن بیست و یکم می باشد. این موزه مورد بازسازی اساسی قرار گرفت و هم اکنون یکی از مدرن ترین موسسات در نوع خود است. نمای خارجی یک شاهکار معماری چشم نواز است. با پرداخت هزینه اضافی ، می توانید برای یک تور 90 یا 120 دقیقه ای ثبت نام کنید تا اگاهی بیشتری را در مورد اتومبیل های کمیاب و غیر معمول بدست بیاورید.

7. سانتا مونیکا

 

سانتا مونیکا مقصدی منحصر به فرد است که هم شیک و هم آرام  با جمعیتی از موج سواران ، اسکیت بورد ها ، و علاقه مندان به یوگا گرفته تا صاحبان فن و تجار است. کشش زیبای شن های طلایی در امتداد ساحل و اسکله معروف سانتا مونیکا ، با چرخ و فلک نمادین ، ​​چیزی است که بیشتر گردشگران برای لذت بردن از آن می آیند ، اما شما می توانید تجربه های مختلفی را در این شهر ساحلی  پیدا کنید. خریداران طیف وسیعی از گزینه ها را پیدا می کنند ، از فروشگاه های عجیب و غریب و قدیمی تا بوتیک های سطح بالا. دسترسی به سانتا مونیکا از زمان افتتاح خط جدید Expo Metro و اتصال مرکز لس انجلس به سانتا مونیکا  بسیار آسان تر شده است.

8. موزه تاریخ طبیعی شهر لس آنجلس

 

در حالی که موزه تاریخ طبیعی دارای گالری های متعدد و مجموعه دائمی گسترده ای است که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد ، بیشتر به دلیل مجموعه دایناسورها شناخته می شود. تالار دایناسور دارای نمایش زیبایی از اسکلت های دایناسور است ، از جمله مجموعه ای از فسیل های  معروف به سری رشد ، شامل سه اسکلت کامل که از کودک تا بزرگسال متفاوت است. این موزه که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس می باشد که به تاریخ طبیعی کالیفرنیا و مناطقی در سراسر جهان می پردازد و یکی از نمایشگاه هایی است که حتما باید از آن دیدن کنید. مرکز کشف و باغ وحش حشرات تجربه های عملی را ارائه می دهد و به ویژه برای بازدیدکنندگان جوان جالب است.

9. مرکز علمی کالیفرنیا

مرکز علمی کالیفرنیا که به صورت رایگان برای عموم آزاد است ، محل استقرار شاتل فضایی و سایر نمایشگاه های مهم است.  می توانید شاتل فضایی و همچنین مصنوعات موجود در این مأموریت فضایی را مشاهده کرده و همه چیز را در مورد آن یاد بگیرید. سایر نمایشگاه های مرکز علوم شامل موضوعاتی مانند دنیای زنده ، فناوری و اکوسیستم می باشد. نمایشگاه اکوسیستم دارای یک مخزن چشمگیر 188000 گالنی کلپ ، و همچنین گیاهان زنده ، حیوانات و ماهی ها است. علاوه بر نمایشگاه های دائمی ، مرکز علمی کالیفرنیا همچنین نمایشگاه های ویژه ای را برای چیزهایی که همیشه در حال تغییر هستند به نمایش می گذارد.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا