جاذبه های گردشگری

10 عکس که باعث می شود عاشق شهر چسکی کروملوف شوید

چسکی کروملوف شهری در جمهوری چک که در منطقه بوهمی جنوبی واقع شده است. چسکی کروملوف  شهری دلربا که در میان تپه ها و جنگل های بوهمی پنهان شده است و در کنار آن یک قلعه قدرتمند و رودخانه ولتاوا قرار دارد. در این پست 10 تصویر این شهر را آورده ایم  که ثابت می کند این شهر واقعاً از شهرهای افسانه ایی و از زیباترین جاذبه های گردشگری چک است.

 

غروب خورشید در چسکی کروملوف

 

 
هنگام غروب خورشید در چسکی کروملوف رنگ های حیرت انگیزی وجود دارد. کوچه های سنگفرش شده ، رستوران های جذاب ، یک شهر قدیمی دوست داشتنی ، فضای آرام و خانه های قرون وسطایی از جاذبه های گردشگری چک در شهر زیبای چسکی کروملوف است.
 

 
معماری قدیمی و چیدمان خیابان در این شهر در طول قرن ها دست نخورده باقی مانده است. پس تعجب آور نیست که این شهر جذاب افسانه ایی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری چک در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.
 
 
کلیسای قرون وسطایی سنت ویتوس با گل برجسته نئوگوتیک ، یکی از برجسته ترین بناهای معماری در این شهر است. این کلیسا علاوه بر اینکه برای خدمات مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد ، میزبان کنسرت های متعددی نیز است.
 

 
 
اگر می خواهید تصاویر و مناظر چشم نواز و پانورامایی کل شهر را به تصویر بکشید بازدید از قلعه باروک و برج آن گزینه خوبی برای این کار است.
 

 
 دیدن شهرک های کاشی کاری شده چشم اندازی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد.
 

 
شما همچنین می توانید در یک گشت و گذار در اطراف این شهر قدیمی  و گشت و گذار در رستوران ها و کافه های لذت بخش  برخی از شاهکارهای بزرگ معماری در سبک های باروک و رنسانس را تجربه کنید.
 

 
کافی است در خیابان های قدیمی این شهر قدم بزنید و از کارهای هنری جذاب و نقاشی های دیواری اطراف لذت ببرید.
 

 

 
در فصل زمستان چسکی کروملوف به یک بهشت جادویی تبدیل می شود. اگر هوای سرد و برفی را دوست دارید ، بهترین زمان برای بازدید از این شهر قطعاً در زمستان  خواهد بود.
 

 
اگر اهل موسیقی هستید باید بدانید این شهر از اواسط ژوئیه  میزبان جشنواره پر انرژی بین المللی موسیقی است که به مدت چهار هفته در ماه های جولای و آگوست برگزار می شود که دلیل دیگری برای بازدید از این شهر زیبای جمهوری چک است. این جشنواره ژانرهای مختلف موسیقی را در مکانهای جذاب، قرون وسطایی ، فضای داخلی و فضای باز در شهر از جمله قلعه ایالتی چسکی کروملوف و Chateau پخش می کند.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا