جاذبه های گردشگری

زیباترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس

لس انجلس بزرگ ترین شهر ایالت کالیفرنیای ایالات متحده امریکا و دومین شهر پر جمعیت این ایالت پس از نیویورک است. این شهر که به شهر فرشتگان معروف است و به صورت اختصاری LA نیز نامیده می شود از جاذبه های گردشگری فراوانی مانند سواحل ، پارک های تفریحی برخوردار است و بی جهت نیست که به پایتخت تفریحی جهان نامگذاری شده است. در این پست ما قصد داریم لیستی از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی لس انجلس را در اختیار شما بگذارییم که در سفر به این شهر راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

1.Broad

 

Broad یک موزه هنر معاصر در خیابانی بزرگ در مرکز شهر لس آنجلس است که در اواخر سال 2015 افتتاح شد و بلافاصله با موفقیت چشمگیری روبرو شد و همچنان محبوبیت خود را حفظ کرد. این موزه که هنر معاصر و پس از جنگ را مورد توجه قرار داده است و بیش از 2000 اثر هنری در این ساختمان منحصر به فرد به نمایش در آمده است. برای پذیرش عمومی بلیط رایگان است اما پذیرش در برخی نمایشگاه های خاص هزینه ای را در بر دارد. این موزه توسط الی و ادیث برود تاسیس شد که مدتها گردآوری کننده هنرهای پس از جنگ و معاصر بوده اند.

2. بازار اصلی کشاورزان

 

بازار کشاورزان لس آنجلس برای اولین بار در سال 1934 به دلیل مشکلات ناشی از رکود بزرگ تاسیس شد. در اوج رکود اقتصادی  هجده کشاورز دور هم جمع شدند و در قطعه ای از زمین نزدیک بلوار ویلشایر دکه هایی دایر کردند تا محصولاتشان را مستقیم به مصرف کننده بفروشند. این آزمایش به قدری موفقیت آمیز بود که بازار به گسترش خود ادامه داد. در آن زمان  تنها یک بازار میوه و تره بار بود  اما با گذشت سال ها این بازار رشد کرده است تا فروشندگان بیشتری را در خود جای دهد. امروزه این بازار میزبان غرفه های سبزیجات و سایر مواد غذایی و همچنین رستوران ها و مغازه های مخصوص است. از جواهرات و شمع ها گرفته تا وسایل آشپزخانه و اسباب بازی را می توانید در این بازار پیدا کنید. این بازار میزبان سرگرمی های مختلفی از جمله کنسرت شب رایگان در جمعه شب های تابستان نیز می باشد.

3. موزه هنر شهرستان لس آنجلس (LACMA)

 

موزه هنر شهر لس آنجلس با تقریباً 130،000 قطعه از دوران باستان تا دوران مدرن ادعا می کند که بزرگترین موزه هنری در غرب ایالات متحده است که توجه ویژه ایی به مجموعه های برجسته هنرهای آسیایی ، آمریکای لاتین و اسلامی دارد. این مجموعه عظیم شامل تعدادی ساختمان مجزا است که طی سالهای گذشته خریداری و بازسازی شده اند. جدیدترین توسعه مربوط به افتتاح چندین ساختمان جدید در نیمه غربی پردیس است که در کنار چاله های تار La Brea انجام شده و در کنار موزه قرار دارد.

4. ساحل ونیز

 

ساحل ونیز یکی از مکان های دیدنی لس آنجلس و مکانی برای دیدن و دیده شدن است و برای افرادی که اهل تماشا کردن هستند بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. شن های طلایی ساحل ونیز همیشه مملو از جمعیتی است که در حال پیاده روی ، دوچرخه سواری  هستند. مغازه های متنوع زیادی در مسیر پیاده روی قرار دارند. اسکیت پارک که دقیقاً در کنار ساحل واقع شده است  با بهترین اسکیت بوردهای منطقه در این نزدیکی هست.  غرفه های فروش مواد غذایی و همچنین  چند رستوران خوب در اینجا پیدا میکنید و اگر چه اینجا یک ساحل خانوادگی نیست  اما ارزش دیدن را دارد.

5. موزه جنگی آیووا

موزه جنگی آیووا  در ساحل نزدیک بندر لس آنجلس قرار دارد و شما می توانید در طول این کشتی جنگی عظیم گشت بزنید و ببینید زندگی دریانوردان و ملوانان موجود در آن چگونه بوده است. یکی از نکات قابل توجه نگاهی به اسلحه های عظیم 16 اینچی است. برای کسانی که می خواهند چیزهای بیشتری در مورد این موزه بدانند می توانند با پرداخت هزینه اضافی تور Full Steam Ahead Guided Tour را تجربه کنند که به شما امکان می دهد از داخل کشتی از جمله موتورخانه و دیگ بخار بازدید کنید. البته تعداد بازدیدکنندگان برای این تور محدود است و بلیط باید از قبل رزرو شود.

6. لانگ بیچ

لانگ بیچ یکی دیگر از انجمن های منطقه لس آنجلس است که می توانید به راحتی یک روز را با گشت و گذار در آن سپری کنید. لانگ بیچ در مرز LA با جنوب حدود 20 مایل از مرکز شهر تا خلیج San Pedro امتداد دارد. کارهایی که در اینجا می توان انجام داد شامل بازدید از کشتی اقیانوس پیمای تاریخی Queen Mary است که اکنون به هتل و موزه تبدیل شده است. آکواریوم اقیانوس آرام  و گشت و گذار در مغازه های منحصر به فرد در Shoreline Village از دیگر کارهای لذت بخشی است که می توانید انجام دهید. برای سفر به جزیره سانتا کاتالینا یکی دیگر از جذابیت های این منطقه می باشد.

7. گودالهای تار La Brea

 

در پارک هنکوک، گودالهای تار La Brea فرصتی منحصر به فرد برای کاوش های زنده فسیل ها  فراهم می کند. این موزه که یکی از مکان های دیدنی لس آنجلس می باشد در گودالهای la Brea Tar (موزه پیج جورج سی) فسیل های بازسازی شده حیوانات ماقبل تاریخ که در این مکان پیدا شده اند و همچنین روند بازیابی فسیل ها را نشان می دهد. این موزه فسیل های کاملاً بازسازی شده ای از انواع پستانداران از جمله ماموت ها، گربه های دندانه دار صابر، گرگ های وحشتناک را به نمایش می گذارد که قدمت همه آنها از 40 تا 10 هزار سال پیش است. فضای بیرونی ماکت حیوانات منقرض شده را نمایش می دهد.

8. مجموعه Nethercutt

 

اگر از طرفداران اتومبیل های عتیقه  و کلاسیک هستید  این بهترین مکان برای شماست. مجموعه هلت کات مجموعه ای برجسته از اتومبیل های آمریکایی و اروپایی را از دهه 1890 تا 1990 نشان می دهد. وضعیت بکر این وسایل نقلیه و مدل های متنوع بسیار چشمگیر است. تاریخچه اتومبیل ها و توضیحات صاحبان قبلی آنها با وسایل نقلیه نمایش داده می شود. این موزه همچنین مجموعه ای از مبلمان عتیقه و آلات موسیقی مکانیکی را به نمایش می گذارد و می توانید یک لوکوموتیو بخار و ترام بازسازی شده را در آنجا مشاهده کنید.

9. موزه هنرهای معاصر (MOCA)

 

موزه هنرهای معاصر از بهترین مکان های دیدنی لس آنجلس است که از دو مکان جداگانه تشکیل شده و به آثاری از دهه 1940 به بعد اختصاص یافته است. قطعاتی از مجموعه دائمی در معرض نمایش قرار گرفته و نمایشگاه هایی که مرتباً تغییر می کنند از آثار جدید و رسانه های نوظهور برخوردار هستند. MOCA Grand در یک خیابان بزرگ با گالری های اصلی قرار دارد و MOCA Geffen در توکیوی کوچک در محلی که در گذشته انبار ماشین پلیس بود  قرار گرفته است. Double Negative یکی دیگر از مکان های هنری مرتبط با MOCA است که در صحرا دره موآب در مورمون مسا در نزدیکی اورتون  در ایالت نوادا واقع شده است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا