جاذبه های گردشگری

زیباترین دهکده های جهان که باید ببینید

پوزیتانو ، ساحل آمالفی ، ایتالیا

پوزیتانو و ساحل آمالفی یک مکان رویایی و عجیب ترین و فتوژنیک ترین مکان در ایتالیا است ، خانه های انبوهی که به صورت شیب دار و پلکانی ساخته شده اند و خیابان های آن که پر از هتل های پر از گل و گیاه ، بوتیک های شیک و رستوران های دلپذیر هستند همگی از زیباترین جاذبه های این مکان بسیار دیدنی هستند.

 

مانارولا – Cinque Terre ، ایتالیا

 این دهکده ماهیگیری در میان چشمگیرترین مناظر ساحلی کره زمین ساخته شده است و برای کسانی که دچار افسردگی شده اند بهترین غذا برای روح است. مانارولا از سال 1997 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و گذشته منحصر به فرد تاریخی دارد.

 

موزل ، آلمان

موزل یکی از 13 منطقه آلمان است که شراب با کیفیت تولید میکند که نام خود را از رودخانه Mosel گرفته است. این منطقه به دلیل شیب های تند باغ های انگور منطقه و مشرف به رودخانه شناخته شده است و با شیب 65 درجه ، شیب دارترین تاکستان ثبت شده در جهان شناخته می شود.

 

دامولس ، وورارلبرگ ، اتریش

دامولس یکی از زیباترین دهکده های جهان

دامولس دهکده ای که در میان کوههای Bregenzerwald پنهان شده است ، یکی از زیباترین و برفی ترین مقاصد گردشگری اتریش است و به عنوان “برفی ترین شهر جهان” در سال 2006 انتخاب شده است.

 

بلد ، اسلوونی

بلد یک شهر کوچک  در همسایگی اتریش و ایتالیا با دریاچه ای  شفاف و چشم انداز خیره کننده ای که با نام “گنجینه سبز اروپا” نیز شناخته می شود.

 

اندونزی Cemoro Lawang

Cemoro Lawangدهکده ای بسیار کوچک در شمال شرقی کوه Bromo در اندونزی است که دارای ارتفاع 2217 متر از سطح دریا است. این دهکده که در لبه دهانه عظیم آتشفشانی فعال قرار گرفته و ابرها آن را در بر گرفته اند تصویری رویایی از این دهکده را ارائه می دهد.

 

شهر Francesmall کلمار ، فرانسه

 
 
کلمار ، که مانند قطعه ایی از بهشت به نظر می رسد با چشمه ها ، شکوفه های زنده ، سقف های شیب دار و با مناطق عاری از ترافیک ، شما راحیرت زده خواهد کرد.
 
 

تنبی ، پمبروکشایر ، ولز

تنبی یک دهکده کوچک ماهیگیری در ولز و مملو از سواحل زیبا ، معماری نمادین ، مغازه های عجیب و غریب و بندرگاه فراوان است که مطمئنا گردشگری را مجذوب خود خواهد کرد.

 

روستای Geiranger در نروژ

این روستا با آبشارهای زیبا ، کوه های پوشیده از برف و دریاچه فیروزه ای با جاذبه های خیره کننده  یک دهکده کوچک توریستی در منطقه Sunnmøre در شهرستان Møre و Romsdal است و در قسمت غربی نروژ قرار دارد.
 

یانگشو ، شهر گوئیلین ، چین

یانگ شوو یک شهر توریستی شناخته شده گویلین ، گوانگشی است. مسافران از سراسر جهان برای دیدن معابد شاخص ، قله های قدرتمند ، رودخانه های و غارهای جذاب در این مکان را جمع می شوند. این شهر همچنین دارای مجموعه ای از کافه های آرام است که در آن گردشگران می توانند برای صرف نوشیدنی در آنجا توقف کنند.

 

مرداب ونیز ، ایتالیا 

از این نمایش رنگی مسحور شده اید؟ این تنها شما نیستید که از دیدن این همه زیبایی بهت زده شده ایید. خانه هنرمندان بزرگی مانند بالداسارر گالوپی ، رمیگیو باربارو و پینو دوناجیو روزگاری در این مکان زیبا قرار داشته است.  این جزیره رنگارنگ  از سال ها قبل مورد توجه گردشگران بوده است.
 
 
 

Riomaggiore ، ایتالیا

دهکده ریوماجیوره یکی از زیباترین دهکده های جهان

  قدم زدن در دهکده ریوماجیوره روح پریشان شما را آرام می کند. چه در حال پیاده روی در Cinque Terre باشید و چه در حال بازدید از کلیسای Saint Giovanni Batista و یا در حال تماشای مناظر پانوراما ، همیشه چیزی برای لذت بردن در این دهکده وجود دارد. تصویری که از این دهکده زیبا می بینید خود گویای تمام زیبایی های این دهکده کوچک در ایتالیا می باشد.

 

bibury ، Gloucestershire ، انگلستان

 

اگر می خواهید به یک دهکده سنتی ، پر از چایخانه و ساختمانهای محافظت شده با تزئینات زیبا بروید ، بیبوری یکی از کوچک ترین دهکده های جهان در انگلستان  گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

 

شیراکاوا-گو و گوکایاما ، ژاپن

 دهکده های تاریخی شیراکاوا-گو و گوکایاما یکی از میراث جهانی یونسکو در ژاپن است و برای مقاومت در بارش شدید برف که منطقه تجربه می کند ، بسیار محکم ساخته شده است.

 

کاپادوکیا ، دهکده ایی کوچک در ترکیه

کاپادوکیا در ترکیه یکی از زیباترین دهکده های جهان

  باید چند باز پلک بزنید تا مطمئن شوید این خانه های کوچک که مانند کوه ساخته شده اند ، واقعی هستند یا نه؟ باید بگویم که آنها واقعی هستند و مهم نیست که چه چیزی شما را به این منطقه تاریخی زیبا در ترکیه کشانده است چرا که پتانسیل پیاده روی ، تاریخ غنی و مناظر زیبای این منطقه هر گردشگری را مجذوب خود می کند.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا