جاذبه های گردشگری

15 شهر که حتی در زمستان هم زیبایی خاص خود را دارند

زمستان ها زمانی خاص از سال است که  بارش برف شهرهای و روستاهای نیمکره شمالی را می پوشاند. شهرهای اروپا در فصل زمستان جذاب تر به نظر می رسند زیرا برف نقاط مهم شهر را می پوشاند در حالی که تزئینات کریسمس، نورهای رنگارنگ و بازارهای شگفت انگیز کریسمس به جذابیت بیشتر این شهرها می افزاید. این زمان از سال بهترین موقع برای برنامه ریزی تعطیلات زمستانی و سفر به شهرهای اروپا و تجربه کافه های گرم و دنج، نوشیدن شکلات داغ یا گشتن در بازارهای کریسمس به دنبال غذاهای خوشمزه اروپایی، دسرها و تزئینات عالی کریسمس می باشد. اگر به دنبال برخی از ورزش های ماجراجویی هیجان انگیز هستید  بارش برف فراوان همچنین امکان ورزش های زمستانی زیادی را فراهم می کند. در صورتی که در تعطیلات زمستانی به دنبال لذت بردن از جاذبه های گردشگری شهرها در زمستان هستید و از خود می پرسید که به کجا سفر کنید نگاهی به این لیست که از 15 شهر که در زمستان ها حتی زیباتر می شوند بیاندازید!

پراگ، جمهوری چک

 

برای دیدن جاذبه های گردشگری پراگ  اینجا کلیک کنید.

وین، اتریش

نیویورک، آمریکا

برای دیدن جاذبه های گردشگری نیویورک اینجا کلیک کنید.

 

تالین، استونی

جذابیت دوران قرون وسطایی را در شهر تالین، پایتخت استونی کشف کنید.

سالزبورگ، اتریش

 

 

امستردام، هلند

 

آمستردام رنگارنگ و پر جنب و جوش در برابر نور نرم خورشید و برف بوسه به یکی از زیباترین شهرها در  زمستان تبدیل شده است. برای دیدن جاذبه های گردشگری هلند اینجا کلیک کنید.

توکیو ژاپن

 

کوه فوجی، قطب معنوی ژاپن در زمستان ها جذاب به نظر می رسد که این شهر را به یکی از زیباترین شهرها در زمستان تبدیل کرده است. برای دیدن جاذبه های گردشگری ژاپن اینجا کلیک کنید.

واشنگتن دی سی، آمریکا

معماری نئوکلاسیک واشنگتن دی سی در زمستان ها بیشتر عرفانی به نظر می رسد. برای دیدن جاذبه های گردشگری امریکا اینجا کلیک کنید.

لندن، انگلستان

 

آسمان خاکستری زمستانی و بارش برف چشم انداز بی نظیری به معماری شهر لندن می بخشد. برای دیدن جاذبه های گردشگری انگلستان اینجا کلیک کنید.

پاریس، فرانسه

 

منظره زیبای شهر پاریس در زیر نور آفتاب زمستان و بارش برف زیبا به نظر می رسد. برای دیدن جاذبه های گردشگری پاریس اینجا کلیک کنید.

برن، سوئیس

 

خانه های دنج و قرون وسطایی برن را به یکی از زیباترین شهرها در زمستان تبدیل کرده است که مانند یک شهر افسانه ای به نظر می رسد. برای دیدن جاذبه های گردشگری سوئیس اینجا کلیک کنید.

ادینبورگ، اسکاتلند

به نظر می رسد ادینبورگ ، پایتخت اسکاتلند در یک حلقه زمانی از اوایل دوره صنعتی در زمستان ها گرفتار شده است. برای دیدن جاذبه های گردشگری اسکاتلند اینجا کلیک کنید.

ریکیاویک، ایسلند

 

خانه های رنگارنگ ریکیاویک که پوشیده از برف سفید و کوه های آبی است در زمستان زیبا به نظر می رسند.

ترومسو، نروژ

 

ترومسو، “پاریس شمال” دروازه ای مناسب برای ورود به بیابان نروژ، خورشید نیمه شب و نورهای عرفانی شمالی است. برای دیدن جاذبه های گردشگری نروژ اینجا کلیک کنید.

کوئین تاون، نیوزیلند

 

کوئین تاون ، نیوزیلند پایتخت ماجراجویی این کشور است و در زمستان ها حتی زیباتر هم به نظر می رسد.

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا